آخرین اخبار

۲۱ هزار نفر در چرام از پروژه‌های آب و فاضلاب بهره‌مند شدند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد: ۲۱ هزار نفر از مردم شهرستان چرام از پروژه‌های ابفا در دهه فجر بهره مند شدند.

اشتراک گذاری
23 بهمن 1402
کد مطلب : 11832

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، امید صالحی در مراسم افتتاحیه پروژه‌های آب و فاضلاب با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و سایر مسئولان استانی و شهرستانی گفت: یکی از مشکلات ما در استان به قدمت خطوط لوله و فرسودگی آنها مرتبط است.

صالحی افزود: برای حل این‌ چالش، در همه نقاط استان از محل ها و ردیف های مختلف بودجه ای، پروژه‌های اصلاح و توسعه را شروع کردیم و در این میان شهرستان چرام نیز بی نصیب نبود.

وی گفت: اصلاح و توسعه حدود ۲۰۰۰ متر از خطوط شبکه توزیع و انتقال آب در شهر چرام و روستای آرند بخشی از پروژه های ما با اعتباری قریب به ۴۰ میلیارد ریال بود.

مدیرعامل آبفا با بیان اینکه ۲۱ هزار نفر  از این پروژه ها منفعت می‌برند، گفت:  در سفر اول ریاست جمهوری به استان برای پروژه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب چرام ۴۰ میلیارد تومان مصوب و تخصیص داده شد و این پروژه را در حدود یک سال و اندی اخیر از پیشرفت ۱۵ درصدی به ۹۵ درصد در حوزه سازه‌ای رساندیم و به محض تخصیص اعتبارات لازم بحث مکانیکال و نصب تجهیزات آن نیز حل خواهد شد.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 19 =